Pulbere de cuvinte…


…fac parte dintr-o carte cu o pagină desprinsă. Culeg cuvintele pierdute și le așez în altă poveste. Au altă formă, le privesc uimită, poate imperturbabila aură a lunii aduce un sens inexplicabil sirului de cuvinte obosite. Par a fi transcrise de cineva necunoscut, care-mi stă alături, sosit dintr-o moarte temporara, un pelerin obosit. Solemnitatea cerului imprimă dimensiuni și sensuri ciudate cuvintelor din pagina desprinsă. Șiruri strâmbe de cuvinte  dansează haotic.

Îngeri și demoni căzuți din Paradis și Infern. Îmi  simt părul răvășit de o atingere rece . E ora 4. Mă trezește zgomotul prăbușirii unui înger.

Pulbere de cuvinte. Un vis, a fost doar un vis.

 

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

26 de gânduri despre „Pulbere de cuvinte…”

    1. 😊Bunica alegea cuvinte din Biblie, de la ea am învățat de mică să culeg cuvinte din povestiri frumoase și să le trimit în cele triste.
      Și dintotdeauna mi-a plăcut să îmi creez universul meu de poveste, doar al meu.
      Este specific spiritului fiecărui copil.
      Să ne amintim și de Codrin copilul 😊!
      Zile minunate, din suflet!

      Apreciat de 1 persoană

    1. Iertare Aliosa, iertare pentru multumiri tarzii. 🙂
      Sensibilitate si marinimie, asta te defineste ca om. Daca as putea sa-ti raspund in versuri ar fi fost frumos, dar nu stiu a compune in cuvinte potrivite versuri. Multumesc din suflet !!! Pentru tot, pentru apreciere, pentru prietenie. Sunt onorata sa fiu printre cei care -ti sunt prieteni.O seara minunata alaturi de cei care-ti sunt aproapre. 🙂
      Maria

      Apreciază

      1. Eu iti multumesc! Numele meu este Irene, dar pentru ca, poate, nu o sa imi doresc sa apara mereu pe blog, vei gasi o prescurtare de la Pat incepand, cum ma alinta Iosif Pathy, asta daca iti pare mai usor. Eu o sa iti spun Maria, dar sper sa nu te superi daca o sa iti spun uneori Inimioara. As vrea sa nu postezi asta, sa o tii pentru tine, daca vrei.

        Apreciază

      2. Irene, poti fii linistita. Numele meu este Maria, dar parintii imi spuneau Mioara(de aici rezulta araoimi). Nu stiu cine este Iosif Pathy, dar iti voi spune cum iti place. 🙂 Stiu sa tin pentru mine tot ce doresti. Sunt un om singur, amintirile …sotul meu era mai mare cu 7 ani decat mine si a murit. Sunt de atunci singura si singura voi ramane, asa am hotarat. Calatoresc mult pentru ca rudele mele sunt in Ireland, Anglia si Spania. Poate vom vorbi mai mult ..

        Apreciază

      3. Iti multumesc pentru incredere. Iosif este cel care a comentat pe blogul lui Ragnar și pe mysoul244. Sunt teribil de dezolata! Regret pierderea ta si sper sa te intareasca Dumnezeu!!! Ora 4 este ora ingerilor, asa am citit mai demult! Imi place blogul tau si postarile pe care le-am citit. Ai un suflet foarte tanar si frumos! Eu iti doresc sa iti fie bine, si sa scrii mereu la fel de frumos si sa te intreci pe tine. Sunt o persoana deschisa, dar am o problema cu scrisul pe net, dar banuiesc ca este si obisnuinta. M-am gandit sa scriu despre ceva ce nu prea s-a scris, despre biografii, dar numele blogului arata altceva, apoi ciudat, simt si nevoia sa ma confesez, desi acum inca o data imi dau seama ca eu nu am niciun drept sa ma lamentez in vreun fel. Nu lasa la vedere nici mesajul asta si iti multumesc. Te rog sa ma ierti, eu nu prea am timp sa comentez, am stat pe aici ca sa si invat si pentru ca am tot avut suparari si stres, dar nesemnificative, adaug acum. Prietena mea din copilarie e in Spania, preda engleza la o univ. partic., iar cumnatul meu este colab. la Cambridge. Si eu imi doresc sa mai vorbim. Cele bune inca o data! Dupa ce a murit tata, la aceeasi ora 4 in somn ma trezeam cu pulsul urias, faceam – urasc si cuv. atacuri de panica, cred ca a durat pana m-am obisnuit cu gandul, desi in timpul zilei pastram bine aparentele. Cele bune, Maria, din toata inima. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

        Apreciază

      4. Irene, sunt mai puternică decât par în scrierile de pe blog. Ție îți spun, scriu o carte.Sunt postate doar câteva fragmente. Verișoara mea a predat franceza în Barcelona. A fost aproape de maestrul Noica. E sciitoare și ea mă monitorizează. Spre surprinderea mea, acum aflu ca ora 4 aparține îngerilor. Grație ție !
        Mulțumesc ! Este ora la care mă trezesc deseori. Scrie Irene, scrie ce ți se potrivește.Ai talent cât cuprinde. Și nu te lăsa prada influențelor. Îți mulțumesc pentru încredere. Vezi, uneori viața aduce în apropiere oameni cu suflet curat.
        Îți mulțumesc, Irene ( îmi place numele😊) !
        O noapte liniștită și binecuvântată !
        Drag, Maria !

        Apreciat de 1 persoană

      5. Ma bucur sa aud asta. Felicitari! Si eu am inceput una, dar este legata de o personalitate, in stil stiintific, pe care il invat de o vreme incoace. Nu am obisnuinta scrisului, dar ador sa citesc. Multumesc pentru incurajari, eu nu-mi vad prea multe calitati, dar stiu sa recunosc cand cineva scrie bine, iar tu o faci, si multi din cei pe care ii citesc. De fapt numele e Irina, dar un var de-al meu ma tot alinta in copilarie cu Irene with golden hair, pentru ca-mi placea Abba, (stii si thank you for the music). Multumesc, asemenea din toata inima! Sunt din Sibiu, unde Noica si-a petrecut ultimii ani (ma rog, in Paltinis).

        Apreciază

      6. 🙂 Sibiul…nu am fost acolo niciodata, spre rusinea mea, am trecut Atlanticul de nenumarate ori si in fapt nu-mi cunosc tara.E jenant, dar nu e tarziu ..
        Irene or Irina 🙂 , iti doresc succes !
        Cu mare, mare drag,
        Maria 🙂

        Apreciază

      7. Paranteză, îmi spunea Irene with golden hair pentru ca era cantecul Agnethei, eu fiind brunetă…Nu știu dacă este jenant, ai făcut dupa cum ai simțit și s-a putut.
        Dacă vii la Sibiu, poate avem ocazia să ne cunoaștem!

        Apreciază

      8. Irene, sigur imi doresc. Nu pot spune cu precizie cand voi veni, dar in mod sigur te voi anunta. Sigur imi doresc sa te intalnesc undeva in oras la o cafea(sau la ce doredti tu :)) Am un program incarcat, ajung tarziu acasa. O noapte linistita ! 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

