Maleficent



Posibil. Posibil să mi se spună ca basmul nu poate suferi modificări.
Pai nu schimbăm. Doar că uneori redevenim copii, și poate dorim să avem sufletul curat. Și neobosit, nemurdărit de…răutate.
Să fim pentru o clipă sinceri.
Răul există în fiecare, atâta vreme cât avem leziuni sufletești, și aici nu fac referire la durere. Invidia este ca un vierme, un măr roșu, frumos, gol și întunecat pe dinăuntru.
Mereu am încercat să „ocolesc” oamenii bolnavi de boala asta, că boală cred că este. Că uneori o văd, chiar dacă se pare că nu am observat-o.
Și până la urmă Maleficent, a existat și există, încă.
Și aici, în film, Frumoasa din pădurea adormită, nu este trezită din somnul etern de iubirea unui prinț. Că nu e vorba de iubirea aia.     Despre care eu nu cred. Mă iertați, da chiar nu cred.
Maleficent își redescoperă universul magic din tărâmul de vis, grație Aurorei, un copil frumos, un suflet curat.
Atât. Restul e poveste. 🙂

 

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

21 de gânduri despre „Maleficent”

      1. Iubirea ESTE, sau nu este. Sunt uimit când văd în căte feluri este descrisă iubirea, căte feluri de iubire există(?!). Cred că și acest concept a ajuns să fie corupt, ca de altfel ca multe alte concepte generoase. Este și motivul pentru care sunt ”sensibil”…când aud vorbindu-se despre iubire.

        Apreciat de 1 persoană

      2. Tu vrei un răspuns clar…pentru ceva ce îți este neclar ?! Cum crezi că vei recepta…claritatea? Probabil că ai deja anumite ”păreri” despre subiectul în cauză, păreri pe care le vei suprapune peste oricare alte păreri.
        IUBIREA nu poate fi explicată, ea poate și este de dorit să fie EXPERIMENTATĂ. Altfel, orice explicație este lipsită de valoare, nu are sens. Atunci vom fi mai reținuți de a mai vorbi cu ușurință despre iubire. Eu am căteva articole pe această temă, în care îmi spun părerea…pe larg. Ele sunt pe blogul meu, așa că nu le mai repet aici.

        Apreciat de 1 persoană

      3. Am. Nu percep decât iubirea mea pentru Univers. Punct.
        Sigur acum am un reper.
        Voi citi ce ai detaliat pe blog.
        Așa nu facem altceva decât să conversam până dimineața. Vorba lungă…
        😊 Noapte liniștită !

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

