La Diada de San Jordi…


https://araoimi.wordpress.com/2017/05/13/la-diada-de-san-jordi/

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

17 gânduri despre „La Diada de San Jordi…”

    1. ane,duminică faină!
      Merg în Barcelona în fiecare an, verișoara mea primara locuiește acolo de 17 ani.
      Sigur Gaudi este reprezentativ pentru Catalunya, dar de data asta am dorit să văd altceva.
      Este un vis al meu, și cu siguranță nu mă voi opri aici.
      Frumoasă expunerea ta ,mulțumesc! 😊

      Apreciat de 1 persoană

      1. Am si eu mai multe poze postate intr-un articol,dar nu am arhive si nu-l gasesc. Am gasit doar aceasta postare. Am facut plaja la Marea Mediterana .A fost minunat!

        Apreciat de 1 persoană

      2. 😊
        Ufff, deja mi-e dor de Mediterana!
        ane, nu-i așa că e minunată? !
        Am fost doar 3 zile pe Costa Brava(în Malgrat da Mar) , puțin…
        În schimb trebuie să recunosc, nu am fost niciodată în Grecia, mă ispitește ideea! 😊

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

