Sărbători minunate ! Frédéric Chopin – Spring Waltz


Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

48 de gânduri despre „Sărbători minunate ! Frédéric Chopin – Spring Waltz”

  1. Esta es una de mis piezas musicales favoritas. La escucho casi todos los días.
    Muchas gracias por los numerosos „me gusta” que has dejado en mi blog.
    Saludos cordiales.

    This is one of my favorite pieces of music. I listen to it almost every day.
    Thank you very much for the many „likes” you have left on my blog.
    Best regards

    Apreciat de 1 persoană

  2. HRISTOS a INVIAT , Maria ! 🙂
    Nu stiu in ce directie ai plecat
    dupa ce la Budapesta ai aterizat,
    dar eu, ca un om calculat,
    cred ca Domnia Ta ai zburat ,
    la Barcelona unde pamantul nu-i inghetat ! 🙂
    Daca nu-i asa, imi cer public SCUZE 🙂
    dar daca e asa, astept o postare cu IMAGINI cat mai bune ! 🙂
    O saptamana cat mai frumoasa iar dimineata,
    in loc de o cafeluta ,
    bea o ceasca cu CEAI din RUCOLA
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2017/04/24/
    si-apoi, te poti OK plimba prin toata metropola
    cu verisoara ta ! 🙂
    Cu drag,
    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Adevărat a înviat!
      Alioșa, am venit prin Budapesta, când am ieșit din aeroport, ningea …
      Și da, Barcelona înseamnă mult pentru mine. A fost frumos.
      În curând voi posta câteva imagini,am colindat mult pe jos,Barcelona trebuie „cunoscută ” doar cu timp, căscând gura 😀😂la tot ce poate fi important, frumos…
      Nu e prima data când merg acolo, acum am stabilit obiectivele turistice din timp.
      O noapte minunată! 😊 ❤

      Apreciază

      1. Alioșa, mulțumesc!
        Mulțumesc pentru clipul în care este invitat maestrul Paler.
        Când voi avea timp voi aduce pe pg. mea câteva imagini din Spania.
        Din păcate încă nu am cireșe pe masă…
        Zi faină! 😊 ❤

        Apreciază

  3. Cristos a Inviat !

    A venit timpul ca speranţa, credinţa şi iubirea să învie în sufletele noastre, aduse de Cel care este Calea, Adevărul şi Viaţa!
    Un înger blând din cer coboară, Se roagă-n taină, apoi zboară. De-acolo sus el ne trimite: Un zâmbet blând, o rază caldă Şi trei cuvinte: Hristos a Înviat!

    Apreciază

      1. Cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Paste primeste in dar un buchet de ganduri bune si urari de sanatate, bucurie si implinire.
        Sarbatori Fericite!

        Apreciază

  4. Florii fericite draga mea ! ❤ Ti-am adus un filmulet cu, camelii . Singura posibilitate de-ati darui o floare in aceasta sfanta zi.

    Minunat videol si muzica, si eu sunt tare prietena cu muzica clasica pentru ca-ti da libertatea sa-ti imaginezi ce simti, ce crezi….
    Daca nu te superi, pentru ca nu ai timp sa treci si prin bazarul meu (asa-i spun eu blogului meu, ha, ha, ha…) iti las si doua videouri de-ale mele puerile dar facute din suflet. Daca as avea bani si as plati as avea unele mai de calitate dar eu ma multumesc si cu acestea. Te pupic ❤

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

