Iarna…


Decembrie ! Frunze căzute, raze piezișe strecurate printre crengi obosite de tristeți, năluciri, pleoape stinse, noiembrie,năluciri, vise fără sens…O scenă pustie peste care a căzut cortina. Am visat noapte de noapte, file de calendar – noiembrie rupte,sfâșiate. Și a sosit, știa că o aștept, redându-mi zâmbetul !  Iarna !

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

31 de gânduri despre „     Iarna…”

  1. Daca-i IARNA,
    e ZAPADA ,
    daca e ZAPADA,
    e musai nevoie de o SANIE ,
    dar nu orice fel de SANIE,
    ci , o……………………..,
    ” Sanie cu zurgalai ” !!! 🙂 🙂 🙂

    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciază

      1. 😊Alioșa, mulțumesc!
        Cred că în ceea ce privește aprecierea mea vis-a-vis de personalitatea omului Alioșa, este justificata. O viață, o istorie, asta găsesc pe blogul tău. Sunt sărace cuvintele mele, puține poate, dar mă înclin în fața unui om demn,poate ar trebui să învățăm de la tine stropi de înțelepciune..
        Alioșa, mulțumesc din suflet, ai pentru fiecare dintre noi, cuvintele la îndemână…
        😊 Duminică binecuvântată ție, familiei tale, sărbători minunate în iarna care îmi luminează și mie sufletul…

        Apreciază

Lasă un răspuns

