ANDREA BOCELLI (HQ) AVE MARIA (SCHUBERT)” 


Stelele au strălucit în noapte.

Îngerii au coborât spulberând în zori, păcate …

Este ziua în care binecuvântarea umple Universul. Faptul că m-am născut intr-o mănăstire, este poate sensul viselor mele…

Nu, nu este ziua mea, aparține tuturor celor care iubesc să trăiască frumos !

O zi binecuvântata vă doresc !

…și pentru tine Maia, mama !

….chiar dacă ai plecat..

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

32 de gânduri despre „ANDREA BOCELLI (HQ) AVE MARIA (SCHUBERT)” ”

  1. Buna dimineata Maria !
    Imi cer public scuze ca NU am reusit sa ajung AICI la timpul potrivit dar, in Sfanta Zi ” Adormirea Maicii Domnului ” , am avut ” GHINION ” 😦 cu intrrnetul ! 🙂
    Postarea dedicata Stintei Sarbatori este minunata iar videoclipul postat, SUPERB ! 🙂
    Iti multumesc ca mi l-ai reamintit caci la PLECAREA de aici,
    voi LUA cu mine si LINKUL cu videoclipul pe care-l voi posta si pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/08/15/
    Cu ❤ deschisa si toate gandurile curate,
    da-mi voie sa-ti urez o zi de JOI Binecuvantata ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciat de 2 persoane

    1. Aliosa, sa nu mai incerci niciodata sa-ti ceri scuze, nu mie. 🙂 Esti un om cu un bun simt desavarsit. Mie mi se intampla deseori sa raspund cu intarziere, am un program destul de incarcat. Intre zboruri mai ajung si pe acasa. Nu, nu pilotez avioane, doar ca exista motive personale care ma trimit catre alte zari. 🙂 Asa este viata mea, simpla si complicata deodata. 🙂 uneori uit ca ar trebui sa am timp si pentru suflet. Cand am timp scriu, iar printre nori meditez, e relaxant. 🙂
      Multumesc pentru urarile de bine, si le trimit cu drag tie si familiei tale.
      Cu simpatie,
      Maria
      PS_ „La plecarea ?”, ce doresti sa spui cu asta ? Nu cred ca dorim sa pleci…

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

