Las Ramblas_Palau de la Musica Catalana


Am considerat tot timpul ca simplitatea inseamna eleganta, doar ca…in fata Palatului muzicii catalane mi-am amintit celebra maxima a lui Ludwig Hevesi :” Fiecarei epoci arta sa _…

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

4 gânduri despre „Las Ramblas_Palau de la Musica Catalana”

    1. Ma bucur ! 🙂
      Da’ ai grija, apa si sangria sa o cumperi de la magazinele de profil.Eu am avut probleme cu apa minerala, doua seri la rand m-am straduit sa-i explic barmanului, in toate limbile cunoscute ca vreau apa minerala.Pana la urma am strigat la el:”vreau apa bule-bule”! :)))
      E scumpa la hotel. A inceput sa rada…
      Sigur, Gaudi e reprezentaitv pentru Spania, in special pentru catalani.
      Noapte linistita !

      Apreciază

Lasă un răspuns

