MIRIAM


imageA fost un gand, ea este o poveste…

-Miruna, eu sunt doar o poveste ?

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

21 de gânduri despre „MIRIAM”

      1. Cu drag! 🙂
        Pai se spune ca nimic nu e intamplator in lumea aceasta. Mai mult de atata, eu cred in vechimea sufletelor. Plecand de la cele doua crezuri ale mele, exista posibilitatea intalnirii noastre in niste timpuri vechi 😉
        Pacat ca nu avem si niste amintiri de pe atunci 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      2. Am un prieten care are obsesie vis-a-vis de studiu în domeniul ăsta.
        Habar n-am ce calcule a făcut, pe mine m-a amuzat, deși trăsăturile mele sunt usor asiatice, și mai mult, îmi doresc dintotdeauna sa merg în Japonia.

        Apreciază

Lasă un răspuns

