România vs Franța_EURO 2016


În deschiderea campionatului, Anghel Iordanescu, spune că „România nu va juca defensiv” !
Franța în alertă maximă !
Mai sunt câteva ore bune de așteptare. ….

image

image

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

25 de gânduri despre „România vs Franța_EURO 2016”

  1. Buna dimineata Maria !
    Felicitari pentru postare si optimism ! 🙂
    Sunt FAN FOTBAL de cand eram elev la Liceul Militar ” Stefan cel Mare” …
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
    am fost la toate meciurile Echipei Nationale disputate pe stadioanele din Bucuresti
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/08/08/
    am strigat din toata ❤ de fff multe ori Hai ROMANIA 🙂 🙂 🙂
    am trecut de la agonie la extaz de fff multe ori,
    am cantat si m-am bucurat de VICTORIILE TRICOLORILOR mai ales la CM din SUA 1994 samd dar, la cum se prezinta la ora actuala Nationala de Fotbal a Romaniei,
    SLABE SPERANTE intr-un rezultat bun in meciul inaugural
    al CE 2016 cu nationala Frantei ! 😦
    Fotbalistii francezi vor alerga pe terenul de fotbal precum " cocosul galic" alergat de vulpe iar tricolorii indrumati de generalul " CRUCIULITA" 🙂 ca nonagenarul Quintus pe ritm de

    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

