Ed Sheeran – Make It Rain


„And the seas are full of water
That stops by the shore
Just like the riches of grandeur
That never reach the poor
And let the clouds fill with thunderous applause
And let lightning be the veins
And fill the sky
With all that they can drop
When it’s time
To make a change”

Maria

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

8 gânduri despre „Ed Sheeran – Make It Rain”

  1. Cu siguranta va veni si timpul cand lumea se va schimba……..
    ramane de vazut daca se va SCHIMBA in BINE 🙂 sau in RAU !!! 😦
    Tare imi este teama ca EU nu voi mai apuca acele timpuri…………….
    Multumesc pentru recenta vizita ! 🙂
    O zi de JOI cat mai frumoasa Mioara acolo unde ai ales sa traiesti ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Aliosa, dacă noțiunea de rău nu ar exista, dacă lumea ar înțelege ca viața este un dar neprețuit și trebuie trăită ca atare, poate am mai avea o șansă…
      Nu știu dacă se va întâmpla și nici nu prea am speranțe.
      Indiferent unde sunt în zbor, întotdeauna mă întorc acasă.
      România înseamnă pentru mine acasă. Asta m-a învățat tatăl meu.
      Aliosa, mulțumesc ! 😊
      O zi minunată !

      Apreciază

  2. Ba nu e bine 😦
    e FOARTE BINE 🙂
    cum ai gandit sa te exprimi ! 🙂
    Ai mare dreptate : avem nevoie de multe dar in primul rand de SUFLETE CURATE 🙂
    ca de cele murdare, m-am saturat ! 😦
    Avem nevoie si de PLOAIE , dar si de DRAGOSTE , de cuvinte sincere din inima ❤
    Multumesc pentru vizitele facute pe modestele mele bloguri ! 🙂
    O noapte minunata si tie ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

    1. 😊 Mulțumesc, Aliosa !
      Da, avem nevoie de oameni curați, frumoși în suflet. Cam greu de aflat, deși suntem curați la primul surâs pe care-l oferim părinților. Iubesc ploaia pentru că am crescut până la 18 ani în zona montana(lângă Băile Herculane). Dar iubesc și soarele. Și noaptea cu misterele ei, și mărețul Univers !
      Modeste ? 😊
      Cum poți să spui așa ceva ?
      Sunt onorată să fiu aproape de scrierile tale ! Eu îți mulțumesc !😊
      O noapte liniștită !

      Apreciază

    1. Multumesc Aliosa ! 🙂 „….iar marile pline de apa, se opresc la tarm, precum bogatiile grandioase…..atunci va veni timpul, pentru a schimba lumea, lasa ploaia sa cada, lasa ploaia sa cada Doamne .” scurta traducere. Oare nu e bine ? Poate Universul are nevoie de suflete curate, „norii plini de aplauze furtunoase”, avem nevoie de ploaie… 🙂 O noapte minunata, Aliosa ! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

