Compunere …sau nu ? :)


Acuma se mai întâmplă să nu am nici cea mai vagă idee, despre ce aș dori să scriu și eu despre primăvară….
Aaaaaaahsaaa 🙂
Lipsă totală de inspirație, că tot citind pe ici pe colo, am hotărât, io nu scriu !
No sigur, știu și io că e primăvara, da dacă n-am, n-am și gata (sigur n-am inspirație, restu’ toate sunt la locu’ lor).
Bineeee !
Atunci m-a apucat cititu compunerilor, alea pe care le scriam și io când era obligatoriu.
Și am dat iama prin compuneri…
Nu vă spun unde, nici cine. Da mie mi-a plăcut ! Că no, și io cine știe ce tâmpenii oi fi scris. Știu doar că pentru „porundel” am primit bătaie …cu pernuțe aruncate, altfel nu ajungeau.
No
E o zi de primavara. O adiere de vint a adus mirosul florilor de primavara. Copacii inmuguritii sia deschis aripile roz cu alb ca sa poata zbura…
Pasarile au venit pe la noi….pasari de tot felul…flori de toate culorile…
Primavara e spectaculoasa in felul ei…”
Eh, asta a fost tot. Bine că am reușit și io să scriu despre. Acuma sincer, mie îmi place „compunerea”.
Inocența !

image

…în primăvara.

image

Publicat de pe WordPress pentru Android

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

34 de gânduri despre „Compunere …sau nu ? :)”

    1. Eheii, compunere pentru copii mai tembeluti :))) ca mine ! Ce sa fac, la prima iesire pe scena, am spus doar titlul poeziei , am facut reverenta de rigoare si m-am dus la locu’ meu, convinsa ca a fost suficient. Oricum mi-am primit-o acasa ! :)))
      Multumesc, Potecuta ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

    1. Dragule…te îmbățoșezi zadarnic…Cu siguranță…faci ce vrei, dar așteaptă-te, cu aceiași nonșalanță si la replici…Blogul este un spațiu public care presupune anumite rigori.

      Apreciază

      1. Nu contează calea…contează DIRECȚIA. Desigur, sunt meditații diverse, de găsit lumina, de curățat subconștientul, dar vine o clipă când nu mai meditezi, când EȘTI meditație. Atunci dispar toate tehnicile, toate ritualurile, toate metodele. Starea meditativă este un mod de A FI, atunci viața va fi meditație și meditația va fi viață. Dar va fi o meditație și o viață UNICĂ, cum n-a mai fost și n-o să mai fie. Atunci ești TU, aflat în singurul mod în care Universul te acceptă.

        Apreciază

  1. Zici tu ? Io copil frumos oi fi fost, da dacă mă gândesc bine (asa trebe sa gandim „bine”😊) ai mei părinți nu chiar aveau aceeași părere.
    Andrei, serios acuma, pe vremea aia mă „păștea” zilnic câte o
    pedeapsă. Știi tu, „babă frumoasa și copil cuminte” 😂😃
    Să ai o duminică minunata !
    Mulțumesc pentru apreciere.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Ce copil frumos ai fost… ai gândit tu „Copacii inmuguritii sia deschis aripile roz cu alb ca sa poata zbura” ❤ … Măi să fie, cred că încă de atunci te păștea un luminos har al scrisului. Nu orice copil scrie așa. Crede-mă. Nu te laud degeaba. 🙂
    știi ce mi se pare deosebit? construcția aceasta cum că copacii ăși deschid aripile ca să poată zbura. Sincer, nu am citit nicăieri o construcție ca aceasta. Of, suflete, mi-ai luminat dimineața. ❤

    Apreciat de 3 persoane

    1. Wooow ! 😊
      Păi asta da ! Frumos început.
      Ca uite, compunerea ta mi-a amintit de „ora de pian”.Părinții mei frumoși și buni, au crezut că au adus cu barza un mic geniu, până au concluzionat- „e un monstrulet”. Că io când am văzut pianul , am hotărât privindu-o pe „doamna”, ca „acu mă vezi și bye, bye tanti”. Duminică faină ! 😊

      Apreciat de 2 persoane

  3. Scurt, sincer si cuprinzator…in copilarie prea multe detalii sunt de prisos si ” pierdere” de timp…cand te- ai putea juca…in minutele pe care le- ai salvat scriind compunerea…sincer, am fost paralela cu scrisul…pana recent cand s- a transformat in hobby…cred ca mai am, totusi, o sansa prin fetita mea…sa fac ceea ce nu am facut…la timp..un alt fel de final decat – ” ce frumoasa e primavara!” 😂
    O duminica placuta !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

