” Peste 100 de ani nici eu nu voi mai fi cunoscut, nici L(iiceanu). Dar raportul dintre noi va fi cunoscut. A face cultură e a sta într-un picior. În fotografie și eu stau într-un picior și el. Dar eu sint pe piciorul drept, pe când el e pe cel stâng. Acesta e raportul. ” _ Constantin Noica.


Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

3 gânduri despre „” Peste 100 de ani nici eu nu voi mai fi cunoscut, nici L(iiceanu). Dar raportul dintre noi va fi cunoscut. A face cultură e a sta într-un picior. În fotografie și eu stau într-un picior și el. Dar eu sint pe piciorul drept, pe când el e pe cel stâng. Acesta e raportul. ” _ Constantin Noica.”

    1. Nu trebuie sa banuiesti. Clar de acolo l-am luat.Cartea am luat-o de la un anticariat, editura Humanitas_1991.
      Era buna ideea, doar ca este o coperta veche. Banuiesc ca nu sunt putini cei care au citit „Jurnalul de la Paltinis”. Fericiti cei care au avut prilejul sa-l viziteze pe maestrul Noica in modesta-i locuinta. Si in plus, exista in familia mea o persoana care a avut onoarea sa stea de vorba cu domnia sa. Oricum, multumesc ! Inteligenti pauca…

      Apreciază

Lasă un răspuns

