Palmieri nostalgici !


Si daca vreau sa imi amintesc de Spania…

Featured image

Probabil este clima potrivita ….

Am uitat, Timisoara este orasul florilor si….al palmierilor ! 🙂

 

 

 

 

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

5 gânduri despre „Palmieri nostalgici !”

    1. 😊 În momentul de față nu as putea spune. Nu sunt în țară.
      Mă întorc duminica. Dar în mod sigur palmierii din fotografie există în Timișoara.
      Aștept cu drag vizita în urbea mea. 😊

      Apreciază

Lasă un răspuns

