Ritualul florilor


   Ochii mi se ascund in umbre pe care nu le cunosc inca .Amurg.De obicei stau si astept neclintita amurgul.Dispare tot zbuciumul lumii in asfintit.E linistea aproape sfanta cand se imbina culorile.

                                                                                                                                                                      Am strabatut campul si mi-am fixat mainile si privirea in crapatura copacului.Am crezut ca florile adunate in buchetul plin de miresme vor sta neclintite..ca mine.

                   Am ridicat bratul,usor, usor culorile adunate in buchet au alunecat spre locul unde nu mai batea soarele.Speriate si triste.Fara radacini.Doar tulpini si petale.Singurul crin pe care il aveam in buchet a ramas agatat pe scoarta aspra a  copacului.Trandafirii,zorelele,pentuniile au fugit prin iarba..cautandu-si locul plecarii.Le-am privit speriata tristetea.Am crezut ca sunt fericita cu ele in brate.       Le-am privit trista,umbre in culori palide,fara parfum.Am fugit din imbratisarea copacului luand cu mine doar crinul.Sa-l salvez.Am intors privirea catre imaginea florilor cazute.

       Palide,fara parfum ma priveau cu petalele stranse de durere, asteptau cu tristete nesfarsita noaptea.Noaptea le va strivi pentru totdeauna veselia diminetii.

   In jocul culorilor din amurg, am vazut ritualul florilor in tacerea si trecerea lor catre noapte.

               Am fugit cu un crin trist in mana…stiu,acum stiu ca florile nu plutesc rupte spre univers.

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

Un gând despre „Ritualul florilor”

Lasă un răspuns

