Parfumul trecator…


Stiu.

Ma plictisesc repede.Mereu ma atrage un nou parfum.Poate am citit prea mult despre parfumieri. Din parfumul Orientului Antic in epoca Renasterii si Barocului poposesc pentru o vreme  scurta probabil, ca de obicei , la Givenchy. Am plecat mai repede catre aeroprt ,fac asta de obicei, imi rezerv macar o ora sa ma plimb printre sticlele aromate.Poate si asta este un motiv pentru care imi place zborul in avion.Duc cu mine arome misterioase.Stiu,sunt „nestatornica” .

L’ Interdit...un nou parfum. Iris,violete,narcise mosck si in mod special „lily_of_the_valley”.

Cred ca parfumierii au o veritabila inspiratie culegand in „evantai” miresme din flori, frunze, ferigi, mirodenii pe care le aduna in secret in mojarul din laborator. Acolo apar aromele mistice ale unor noi parfumuri. Poate ca sunt asemenea lor.Nu caut  miresme noi din spirit de aventura, doar le gasesc intamplator si poposesc pentru o scurta vreme acolo.

Stiu, ma regasesc in „nestatornicie”. De ce ? Pentru ca …asa sunt eu. Poate peste cateva zile ma voi reinventa in alta aroma efemera…asta pana intr-un octombrie pe care il astept..sau care ma asteapta :).Poate ca pana acum nu am ales parfumul sau parfumierul in care sa ma identific.

Stiu ca parfumul este un dar al divinitatii, poate semn al desertaciunii umane dar este EFEMER…

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

2 gânduri despre „Parfumul trecator…”

Lasă un răspuns

