CRINUL


CRINUL

Sunt seri in care imi adun in minte imagini nestirbite de umbrele uitarii.
Am uitat pentru o vreme ca eu am ramas aceeasi.Sunt copilul uitat de timp.
De ce crinul ?
Pentru ca a ramas profund in mintea mea gradina cu alei de crini,de crini albi de padure.
Nu ma identific cu floarea crin doar ca in amintire a ramas farmecul florii marete.
Nu sunt “fata crin”,”copilul crin” sunt doar copilul prins in vraja parfumului.
Am asteptat lungile seri de vara sa trec usor,fara sa-I ating,sa nu stric splendoarea maretiei lor.Doar i-am privit.
Nu imi amintesc vremea petrecuta in lumina lunii ,ghemuita in mijlocul lor.
Eu doar i-am admirat . Stiam ca si ei stiu cat farmec au.Ma priveau nepasatori si mareti,albi,imaculati.Sagetati de lumina selenara aruncau unde de parfum in jurul meu.
Nu exista cuvinte care sa imprime imaginea serilor mele cu misterul care patrundea in mintea mea.Atunci am realizat ca eu si crinii suntem singuri in UNIVERS.
Eram un chip ghemuit ,imbalsamat cu alb de petale si parfum .
PENTRU MINE SINGURUL PARFUMIER A RAMAS CRINUL.

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

Lasă un răspuns

