Fragii din campia fermecata


Privesc cu ochii plecati spre iarba cautand printre firele de iarba fragi,fragii de padure.Undeva jos in campie bunicii adunau fanul uscat.

E vara.Avem fiecare din noi aroma fragilor.Pentru a cata oara eram acolo ?

    Nu imi amintesc.Stiu doar ca aerul avea miros de padure,fan si fragi.Doar ca…acolo in campie era si un cires.Negre.Acolo doream sa ajung.Am fugit in vale prin mirosul de fan cosit catre copac.

    Da ! Atunci am vazut…spre seara in toata splendoarea campului era doar un singur loc unde iarba nu avea voie sa creasca.Nu are voie ? De ce ? Bunica mi-a raspuns bland:”Mio,acolo noaptea danseaza ielele.”

Pamantul e batut in noapte de pasii in dansul nevazut de oameni al ielelor.Nu stiu nici acum cum arata misterioasele in dansul lor sub lumina blanda a astrului noptii.Doar imi imaginez ca sunt fapturi minunate,imbracate in rochii diafane …dansand usor ca niste fulgi in campia mea fermecata.

  … mi-am dorit sa raman acolo…doar o clipa sa le vad…

 

   „Nu ai voie sa le privesti ” a spus bunica ,vei fi fermecata !

….au ramas in amintiri fapturile diafane dansand in cercul lor misterios…

 

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

1 gând despre „Fragii din campia fermecata”

Lasă un răspuns

