Momentul alegerii,trezirea sinelui…


                 Nu am nici o indoiala. Stiu acum ca anotimpurile vietii mele urmeaza sa fie.Sa fie cum ? Patrund mai adanc in mine,citesc in gadul meu amintiri din viitor.Este forta UNIVERSULUI conectata spiritual in mintea mea.Am inteles in ultimul timp ca acord un tribut mare societatii,muncii…poate fi pana la urma si asta un tribut secundar.„Ce semeni, aceea vei culege” ? Posibil.Am ascultat cuminte siraguri de cuvinte presarate din stele.Stiati ca stele vorbesc ? Este motivul pentru care imi place sa „zdor” deasupra norilor.Unde ? Asta stiu. De ce ? 🙂 Stiu. Scrisul in „jurnal” ajuta sa aprofundez relatia intre mine ,cu mine.Meditatie si tacere.Sunt cautatorul in imagini celeste.Iau cu mine, in alte meleaguri cantecul firav,frumos al bunicii,gradina cu alei de crini.Le voi duce cu mine intr-o toamna, ca pe un tablou nepretuit,undeva unde oceanul desparte taramuri trecute de cele care apar usor nedeslusite…un alt destin !

Autor: Maria

...sunt gând, pot fi culoare, sunt clipă, pot fi fulg de nea, sunt rațiune, pot fi ploaie de vară, sunt tot ce Universul a imprimat în toată structura mea umană...

Un gând despre „Momentul alegerii,trezirea sinelui…”

Lasă un răspuns

